 |
Nekompletní vozy před depem
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Prostranství před depem
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Nízkostěnný vůz před depem
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Odstavené vozy před depem
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Nekompletní vozy před depem
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Vnitřní prostory depa
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Demontovaná dvojkolí v depu
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Vnitřní prostory depa (Ivo Kočí, 12.4.2024)
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Kola pro vozy uvnitř depa
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Vjezd do dílny
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Kapota z právě opravované lokomotivy Schöma CFL180 DCL
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Torzo vozu u depa
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Větvení trati před depem
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 s vozem pro přepravu horníků
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 během připřahování vozu pro přepravu horníků
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) při vykládání vozů
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) při vykládání vozů
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Lokomotiva se musí před vykládkovou stanicí rozjet tak, aby překonala úsek bez kolejnic až na druhou stranu
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Trať pokračující směrem od vykládkové stanice
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Konstrukce spojující levou kolejnici slouží k otevření dna vozu i s podvozkem, přičemž dojde k vysypání natěženého materiálu a podvozek je následně naveden zpět na kolejnice
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Zajímavý systém vykládání naložené soupravy, kdy lokomotiva i vozy musí překonat propast nad drtičem pomocí jízdy po bočních rolnách
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) se soupravou naložených vozů před vykládkovou stanicí
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 s vozem pro přepravu horníků
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 s vozem pro přepravu horníků před portálem štoly
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 vyjíždí ze štoly
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Větvení trati se světelnými návěstidly
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Naložená souprava před vykládkovou stanicí
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Větvení trati před portálem štoly 323
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Naložená souprava s lokomotivou Schöma CFL180 DCL č.4 (005) před vykládkovou stanicí
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Výsypné vozy naložené natěženým materiálem před vykládkovou stanicí
Foto: Ivo Kočí, 12.4.2024 |
 |
Vozy naložené natěženým materiálem před vykládkovou stanicí
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) se soupravou naložených vozů před vykládkovou stanicí
Foto: Robin Kočí, 12.4.2024 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) uvnitř dolu
Foto: SMZ, a.s. Jelšava, 28.3.2023 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) uvnitř dolu
Foto: SMZ, a.s. Jelšava, 28.3.2023 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) uvnitř dolu
Foto: SMZ, a.s. Jelšava, 28.3.2023 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) uvnitř dolu
Foto: SMZ, a.s. Jelšava, 28.3.2023 |
 |
Stanoviště lokomotivy Schöma CFL180 DCL č.4 (005)
Foto: Sebastian Berrut, 28.3.2023 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 se soupravou naložených vozů před portálem štoly
Foto: OgneuporTradeGroup Ltd, Russian Federation, 13.9.2013 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.2 se soupravou naložených vozů před portálem štoly
Foto: OgneuporTradeGroup Ltd, Russian Federation, 13.9.2013 |
 |
Schöma CFL180 DCL č.4 (005) se soupravou naložených vozů před portálem štoly
Foto: OgneuporTradeGroup Ltd, Russian Federation, 13.9.2013 |
 |
Lokomotivy DH200.0514 a Schöma CFL180 DCL č.4 (005) před depem
Foto: B.Zeman, 21.3.1988 |
 |
DH200.0514 odstavená před depem
Foto: B.Zeman, 21.3.1988 |